Få hurtigt svar på de mest normale spørgsmål


Ja der er indregnet moms, men det er ikke fuld moms pga. denne opdeling: - Honorar til artist (momsfrit) eller honorar til artist m. eget udstyr (momsfrit) - Leje af udstyr inkl. levering / returnering og opsætning (momspligtigt) - Administrationsomkostninger (momspligtigt). Du vil se fordelingen på din bookingbekræftelse og faktura.
Under arrangementet leverer du som kunde rimeligt med drikkevarer til artist samt evt. crew. Der må påregnes et forbrug på ½ liter pr. person (max 3 personer) pr. time Har du et arrangement hvor artist og evt. crew er tilstede under spisning, vil de blive glade hvis der skulle være lidt mad til dem.
Normalt vil udstyret blive opsat så det er klart 30 min. før det skal benyttes. Dette betyder at vi ankommer til lokationen ca. 1.5-2 time før arrangements start. Har du behov for at det opsættes tidligere, så tager vi gerne en dialog om dette og vi vil så vidt det er muligt imødekomme dit ønske.
Vi anbefaler altid at musikønsker og andre detaljer planlægges med DJ’en i telefonen i ugen op til festen. Erfaringsmæssigt virker det bedst at gennemgå alle detaljer så tæt på festen som muligt. Du må meget gerne lave en top20 liste, med numre der betyder noget for dig og dine gæster - fx sange I sang med på i jeres første fest år osv.
Ja, DJ kontakter dig 35 dage før arrangementet, for at sikre at alle detaljer ligger frisk i hukommelsen. 
Vi har valgt ikke at benytte bookingkontrakter hos djevents. Vi sikre at vores aftale findes på skrift, ofte via e-mail. Når du accepterer en booking via SMS og/eller e-mail, accepterer du også vores bookingbetingelser. Vores bookingbetingelser kan du altid finde på vores hjemmeside.  
Det varierer hvor meget plads der skal bruges. Generelt fylder vi 1-2 meter i dybden og 2-4 meter i længden. Der er altid mulighed for at rykke tingene mere eller mindre sammen. Hvis du har booket en af de største festpakker, vil der skulle bruges 2-4 meter i dybden og 8-10 meter i længden
Ja, er det korte svar! Det er vores opfattelse, at vi skal spille op til dans ud fra dine ønsker og tanker for en god dansefest. Har gæsterne løbende musikønsker forsøger vi altid efter bedste evne at få dem spillet. Dog skal det siges, at DJ er ambassadører for en god fest og ikke individuelle personlige ønsker. Er der for eksempel lagt op til 90’er fest, vil DJ nok holde igen med, at spille et nyt nummer, selvom det er tidens hotte hit. Vær også opmærksom på, at dit ønske ikke nødvendigvis bliver spillet, som en af de kommende 20 sange, da DJ's opgave er at skabe den helt rette "rødetråd" igennem arrangementet.
Ja, du kan forlænge DJ’en på selve aftenen hvis du ønsker, at festen ikke skal stoppe. Det sker ofte at festen går så godt, at der forlænges med en time eller to på selve aftenen. Du vil efter arrangement, modtage en faktura på dit tilkøb af tid.
Hos os betaler du ikke depositum.
Du betaler først efter dit arrangement er gennemført! Du vil på dagen for dit arrangement, modtage en faktura via email. Fakturadato er event datoen og betalingsfristen er 8 dage herefter. Du kan også vælge at betale med MobilePay på dagen - så bruger du/I blot faktura som kvittering. Dette aftales i forbindelse med din/jeres booking, og vil fremgå af aftalen.